माया गर्न मन लाग्छ 💏, love to love
मेरा बेसार जस्ता पहेँला
निकोटिनले भरिएका अौलाहरुले,
सागरजस्तो गहिरो गिलासमा
भरिएको तिम्रो माया
एकैसासमा पिईदिन मन लाग्छ ।
नशाले मन्द यी लोचनहरुमा
बसेकाे तिम्रो सुन्दर तस्बिर ,
मनमा यादले खलबलाहट ल्याउदा,
निकालेर निहार्दै टोलाउन मन लाग्छ ।
हिमालको लहर झै मिलेर बसेका
तिम्रा दन्त लहरबाट निस्केका
सुमधुर अावाज कल्पि
अाफै सगँ कुरा गर्न मन लाग्छ।
कस्तुरीको पिना सरी
तिमी नजिकिदाँ अाउने सुगन्ध
स्मरण गरि घरिघरि
अाफैलाई अंगाल्न मन लाग्छ ।
अाधा भरिएको भाडाँमा
छल्किएर रहेको पानी सरी
म अनि मेरो मायामा,
तिमी सगै डुब्न मन लाग्छ।
मनमा मनकै कुरा खेलाएर
अाफै सगँ ठट्टा गर्दै
बगौचाको फुल जस्ती तिमीलाई
प्रेमले हत्केलामा फुलाउन मन लाग्छ ।।
english translate :

Yellow like my turmeric
Nicotine-filled ointments,
In a glass as deep as the ocean
Full of your love
I like to drink at once.
Intoxication slows down in these locations
A beautiful picture of you sitting,
When the memory brings turmoil to the mind,
I like to take it out and look at it.
Sitting together like a wave of mountains
Your teeth came out of the wave
Imagine a sweet voice
I like to talk to myself.
Like drinking musk
The scent that comes near you
Remembering over and over again
I like to embrace myself.
Half full rent
Like overflowing water
Me and my love
You all want to drown
By playing with your heart
Joking with myself
You are like a flower in the garden
I like to inflate love in my hands.
निकोटिनले भरिएका अौलाहरुले,
सागरजस्तो गहिरो गिलासमा
भरिएको तिम्रो माया
एकैसासमा पिईदिन मन लाग्छ ।
नशाले मन्द यी लोचनहरुमा
बसेकाे तिम्रो सुन्दर तस्बिर ,
मनमा यादले खलबलाहट ल्याउदा,
निकालेर निहार्दै टोलाउन मन लाग्छ ।
हिमालको लहर झै मिलेर बसेका
तिम्रा दन्त लहरबाट निस्केका
सुमधुर अावाज कल्पि
अाफै सगँ कुरा गर्न मन लाग्छ।
कस्तुरीको पिना सरी
तिमी नजिकिदाँ अाउने सुगन्ध
स्मरण गरि घरिघरि
अाफैलाई अंगाल्न मन लाग्छ ।
अाधा भरिएको भाडाँमा
छल्किएर रहेको पानी सरी
म अनि मेरो मायामा,
तिमी सगै डुब्न मन लाग्छ।
मनमा मनकै कुरा खेलाएर
अाफै सगँ ठट्टा गर्दै
बगौचाको फुल जस्ती तिमीलाई
प्रेमले हत्केलामा फुलाउन मन लाग्छ ।।
english translate :

Yellow like my turmeric
Nicotine-filled ointments,
In a glass as deep as the ocean
Full of your love
I like to drink at once.
Intoxication slows down in these locations
A beautiful picture of you sitting,
When the memory brings turmoil to the mind,
I like to take it out and look at it.
Sitting together like a wave of mountains
Your teeth came out of the wave
Imagine a sweet voice
I like to talk to myself.
Like drinking musk
The scent that comes near you
Remembering over and over again
I like to embrace myself.
Half full rent
Like overflowing water
Me and my love
You all want to drown
By playing with your heart
Joking with myself
You are like a flower in the garden
I like to inflate love in my hands.
टिप्पणियाँ
एक टिप्पणी भेजें