माटो मन पराउछु, I like soil,
त माटोको गन्ध मन पराउछु,
म त ढिंडो अनि गुन्द्रुकमा रमाउछु,
पाखुरी बजाउछु, खेतबारीमा हराउछु,
म त यहि देशको माटो रङ्गाउछु,
यहि माटोमै हुर्केको म,यहि माटोमा रम्दै छु,
विदेशिएका मगज अनि पाखुरी बोलाउदै छु,
म त माटोको गन्ध मन पराउछु,
म त ढिंडो अनि गुन्द्रुकमा रमाउछु,
पाखुरी बजाउछु, खेतबारीमा हराउछु,
म त यहि देशको माटो रङ्गाउछु,
केही छैन ठुलो ईच्छा, अामाको काखमा बस्न पाउ,
मरी लानु के नै छ र , अामालाई खुशी बनाउ,
दुख के हो ? पीडा के हो ? अझै थाहा छैन,
किनकि म अामा छोडी काहिँ अन्त गइन,
म त माटोको गन्ध मन पराउछु,
म त ढिंडो अनि गुन्द्रुकमा रमाउछु,
पाखुरी बजाउछु, खेतबारीमा हराउछु,
म त यहि देशको माटो रङ्गाउछु,
गरे हुन्छ गर्नु पर्छ, यहि हुन्छ सबै
अामा छोडी गयौं भने देश रुन्छ बाबै,
हात थामौ काध मिलाउ अाउ जोर लगाउ,
रूदै छिन हाम्री अामा , अाउ न हँसाउ
म त माटोको गन्ध मन पराउछु,
म त ढिंडो अनि गुन्द्रुकमा रमाउछु,
पाखुरी बजाउछु, खेतबारीमा हराउछु,
म त यहि देशको माटो रङ्गाउछु,
I like the smell of soil,
I rejoice in Dhindo and Gundruk,
I play the arm, I lose in the field,
I paint the soil of this country,
I grew up in this soil, I am growing in this soil,
I'm calling foreigners' brains and arms,
I like the smell of soil,
I rejoice in Dhindo and Gundruk,
I play the arm, I lose in the field,
I paint the soil of this country,
Nothing, great desire, to be able to sit on mother's lap,
What is it like to die and make your mother happy,
What is sorrow What is pain Don't know yet
Because I left my mother and ended up somewhere,
I like the smell of soil,
I rejoice in Dhindo and Gundruk,
I play the arm, I lose in the field,
I paint the soil of this country,
Yes, that's right you can now become known as a Lord of the Rings
If we leave mother, the country will cry, father.
Hold hands, shake hands, push hard,
Our mother is crying, don't laugh
I like the smell of soil,
I rejoice in Dhindo and Gundruk,
I play the arm, I lose in the field,
I paint the soil of this country,
टिप्पणियाँ
एक टिप्पणी भेजें